04:33 | شنبه 5 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حذف قبوض کاغذی

خداحافظی با قبوض کاغذی
پایگاه خبری راد: حذف قبض‌های کاغذی به‌عنوان یکی از تکالیف امسال از سوی شرکت توانیر به ستاد اقتصاد مقاومتی ارسال شده است و طبق گفته‌های سخنگوی سابق صنعت برق این طرح امسال اجرایی خواهد شد.
ایران الکترونیکی؛ بایدها و شایدها
پایگاه خبری راد: در شرایطی که کشورمان نیازمند برون‌رفت از فشار اقتصادی و افزایش بهره‌وری است، ادامه شیوه‌های سنتی مدیریت، شکاف بزرگی در نحوه اداره کشور نسبت به کشورهای دیگر ایجاد می‌کند؛ در حالی‌که دولت الکترونیکی می‌تواند علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، تسهیل شدن خدمات را در پی داشته باشد.
مشوق‌های تلفنی شرکت مخابرات برای پرداخت غیرحضوری
پایگاه خبری راد: شرکت مخابرات ایران در راستای الکترونیکی کردن خدمات خود، از مشترکان خواست تا از این پس قبض مصرفی تلفن ثابت خود را به صورت پیامک دریافت کنند.
پیامکی شدن قبض تلفن ثابت/مکالمه رایگان برای پرداخت غیرحضوری
پایگاه خبری راد: معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح حذف کاغذ در دفاتر خدماتی منطقه ۸ تهران، از ارسال قبض پیامکی برای شش میلیون مشترک در راستای حذف کامل قبوض کاغذی تا پایان امسال خبر داد.
مخابرات ایران دیجیتالی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: دیجیتالی کردن فرآیندها برای تسهیل انجام امور همواره مورد توجه است و سازمان‌های متعدد با ارائه خدمات دیجیتالی از جمله فراهم کردن پلت‌فرم و وب‌سایت‌ و نرم‌افزار در جهت کاهش مراجعه حضوری مشتریان و ارائه خدمات در هر زمان و مکانی گام برمی‌دارند.
صفحه قبل | صفحه بعد